CHINA TOWN

HEHEHEHEHEH idag var jag då i China Town och kollade runt lite! Jag träffade Olivia vid 9.30 så tog vi tåget/tunnelbanan in till China town! Vi var som några jäkla turiset tog massor med bilder ! 69 idag för att vara exakt hehe 

Vi var där ju ganska tidigt och såg paraden och så! Sen gick vi runt lite i China Town, åt mat på en resturang! HAHA Olivia beställde in lite blandad kost! Haha ja det är ju intressant det också! 

Själv beställde jag någon nudel tallrik med typ några skott och kyckling! Gottis 

Sen när vi hade sett tillräckligt och tagit tillräckligt många bilder gick vi in till Oxford street! Vi gick i lite affärer! Köpte ett par träningsbyxor och en tjockekofta.. (Om man kan säga så!?) Hittade också en aaaassnygg klänning men den var typ i turkos-grön och ville ha den i svart åhhh :( aja! Får väl leta vidare! 

Nu ska jag skicka in en del av ett arbete till en tjej som ska fixa vår powerpoint.. Ska bara lyckas med mailen också! Hehe sen borde jag göra lite matte.... JUST NU SUGER MATTE ÖVER ALLT ANNAT! Så svårt är det..

Har sett på de andras bloggar att de inte drog in förrän nu i eftermiddag! De satsade kanske på att se fyrverkerierna men jag ville hellre se paraden, fyrverkerier har vi ju i Sverige också! 

Tycke det var trevlig att sticka in med Olivia och lära känna henne lite bättre! Hihi snackade lite om allt möjligt under sommaren och så också! Supersnäll tjej. (Näädå inget fjäsk haha) 

Sen tog vi oss hem, tog tåget till Richmond och sen buss till först Twcikenham och sen till Whitton! Där köpte jag lite mat för veckan och Scottska kakor.. Typ = smör! Haha 

Olivia på Whitton station

Jadu....

......

Olivia in China Town

Barnen KÖTTADE!! 

Pyntad  bil hehe

Mycket folk!

.....

Ovanför paraden.. typ..

Happy Chinese New Year!

HAHA

Där vi åt! (bakom)

Några .. chips...? bröd..? ehh.. 

Nudlar

EHh..haha slem??

Dessa var Olivia nöjda med!

HAHA dessa rekomenderade servitrisen...

Då det är nyår ska man ha nya och färggladda kläder!

Mycket folk!

Liten bild-bomb men inte 69 bilder! hihi

Då kan man väl säga Gott nytt år! (Då Chinese new year egentligen var i måndags men firades idag och haha den 29 januari!?!) JAJA !! HAHA 

PUSSEN

Kommentarer
Hatte säger:

Ser ut som en kanondag & jag håller med parad har vi inte här så ofta så bra val ;) tycker jag oxå.

Beträffande matten - skypa med Micke vet jag :) han hjälper dej gärna!!!



Pussar :) <3

2012-01-29 | 21:01:50
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback