Halsont...

Hej. Jag är trött, har ont i halsen, ont i huvudet från och till. 
Varit i skolan, käkat lunch, haft två hålor och min presentation!

Kom hem, chillade, åt, nu har jag skrivit min labbrapport som är tills imorgon.
Ska gå ner och göra en hälsokur som min värdmamma visade mig som tydligen skulle vara bra för halsen! Sen ska jag sova! 

Börjar 8.45 imorgon så får väl stiga upp ca. 07.00-07.15 beroende på hur mycket jag vill skynda mig.. Lugnt på morgonen eller så mycket sömn som möjligt?? Hmm bra fråga!

Lite bilder




De ändå bildena från idag och de är dötrista! Aja, Todde fyllde i alla fall år i torsdags och var idag mycket nöjd över sitt första lagliga inhandlade ciggpacket! 

Hälsokur, borsta tänderna, kissa, SOVA! 

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback