HEEEEEEEEJ Twickenham!!!!!!!!!!

Hejhejhej hemskt mycket hej! Nu har vi kommit till London eller egentligen då Twickenham.
När vi landade kom en tjej fram till mig och sa att vi tydligen skulle bo tillsammans.. Jag som trodde jag skulle bo själv.. Aja det finns väl både för- och nackdelar med det men just nu är jag VÄLDIGT glad att jag inte är själv!!

Det var jobbigt att lämna Sverige idag eller snarare Danmark där 3 underbara personer följde med mig till flygplatsen... Klart jag är ledsen, klart jag har gråten i halsen bara jag tänker på det.. MEN tror ändå detta kan bli väldigt bra!
Kyssaar fråån (nästan) LOOONDON

Kommentarer
Hatte säger:

Tjoho nu funkar den ;) Bloggen :) Lite mer fix i morgon så ... Dessutom hann jag först :) med kommentar

Ha en riktigt kul tid i London :) Jag får "parta" med kompisar och pojkvän så länge ;) hihihi

Papsen och jag kollar när vi kan komma loss och göra storstaden :)

Puss & Kram

Din moder ;)

2012-01-16 | 17:46:35
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/
heddur säger:

åh haaaa det bra!!!!!!! saknar dig usch!!! hälsa london eller vart du nu är ihihihi, puss

2012-01-16 | 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback