hej

Ja, min dag har inte varit den bästa..

Men fick lite goda tips vad jag skulle göra för att må bättre..
Med det lyssna några goa låtar med Feed me, gjorde faktiskt situationen bättre men ja min tyskalärare SUGER stenhårt så hon drog ner humöret en aning igen..

Efter tyskan, den tråkigaste lektionen som vi suttit i skolan och väntat på i nästan tre timmar var slut bestämde jag och malin g att vi trots allt skulle palla gymma!

Malin j drog hem som jag VERKLIGEN förstår..
Hoppas det blev glass för hela slanten i stället då!

Så jag malin g gick ner i gymmet med Kata och Amanda och även Jonathan skulle gymma!

Så vi var där ca 45 min - 1 timme!

Sen drog jag och malin ner till Richmond! Jag köpte tyyp cibata, parma skinka, ruukola (stavning?), feta ost och småtomater!
Nu ska jag inte käka den där jävla färdigmaten längre..

Mår ju illa hela tiden efter den!

Kom hem, det är så kallt, åt mat, tog en VARM dusch och nu sitter jag här! Börjar bli hungrig igen.. konstigt?

Nä men kan typ inte käka mat direkt efter träning för då mår jag bara illa..

Ja maten.. kommer ner och ska käka min värdpappa säger att "det är inte starkt" TJEEENA sitter och klunkar vatten och äter massa bröd till haha! Aja, ska pluggisch lite nu!

Humöret är liite bättre nu när jag sitter här i min vaaarma säng! PUSSISAR (hoppas morgondagen blir en uuunderbardag!!!) btw idrott imorgon ball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback