Hej håla!

Nu sitter vi i skolan och har lunch.. eller ja lunch + en extrem håla! Från 12- 14.45!

Tog med min mattebok till skolan så får se om jag orkar göra lite läxa så är jag HEEELT ledig efter skolan! Det hade varit skönt!

Jag mår bättre idag, fortfarande lite trött men ska vila idag också så jag har fit for fight imorgon på provträningen!

Ja, idag får vi smaka på äkta engelskt väder då antar jag = regn.. och ganska kallt! 

Kanske var det hälsokuren som hjälpte igår, vem vet? 

Nä nu ska jag (förmodligen) ta tag i matten! 

PUSSS hoppas ni har det bra där hemma i snöiga? Sverige!


HEHE en fin bild på mig och heddis! <3

Kommentarer
Hatte säger:

Skönt att kuren hjälpte ;) Vad fick du?

Mycket hålor i Svenska skolan tycker jag :)

Inte ens jag har så mycket hålor ;) hihihi

Puss & Kram

2012-01-24 | 19:35:01
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback