Hej....

Jaa.. Varit i skolan idag!
Det har varit en ganska bra dag i skolan. Två hålor och lite chill i soffan hehe

Slutade 17.00 med IPA sen gick jag ensam ner till gymmet på skolan... Hihi sprang på löpband och gjorde lite övningar och sen stretchade!

Drog från skolan vid 18! Tog tre bussar hem för jag pallade inte stå och vänta hehe

Hem, mat öhhh fish and chips... En stor friterad torr fisk... Jag som VAR riktigt hungrig efter träningen :( aja åt tillbehör!

Sen gick jag och duschade, borstade mina tänder och jaa... För alla som inte vet har jag en lagning på min framtand och den åkte ju av...

Nu skypear jag med Heddis hihi HON KOMMER JU PÅ TORSDAG!!

Puss allt för idag!


Kommentarer
Marre säger:

Hej Tove, vill du springa tjejmilen med oss den 1 september?

Busa mycket i Londra ( turkiska;))! Stor kram från Marre

2012-01-31 | 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback