Jobbig dag ...

Hej, ja jag har förklarat i förra inlägget hur min dag startade.. Inget vidare direkt. Har varit en ganska tung dag. Det är inte att jag inte trivs. För jag har det bra men det är inte som hemma.. Sen är det skolan som är en bit bort och idag har det varit SÅÅÅ KALLT!!! När man kommer hem och vill värma sig är det såklart kallt på ens rum också.. Då blir inte ens humör direkt bättre. Sitter nu med tre tröjor och försöker få mina händer varma genom att ha dem nära datorn..

Denna dagen har varit jättejobbig. Jag vet att jag bara har varit här i 5 dagar, och jag vet att alla säger att de månaderna de var här var de bästa i deras liv.. Men jag klarar liksom inte att vara ensam när jag är ledsen för då får jag bara mer tid att tänka på det.. Har typ haft en klump i magen hela dagen.

Dock kändes det mycket bättre att komma till skolan!

Efter skolan gick jag och Malin till Richmond och fikade.



Malin och jag på Cosa Coffie i Richmond!

Efteråt stack jag hem. Har ätit middag och nu är Malin här. Vi ska försöka ta oss in till Kingston snart, får se hur det slutar!

Här är svinkallt och det känns redan bättre när Malin kom. Jobbigast är när man är ensam!

Kyssar

Kommentarer
Hatte säger:

Så är det, men du fixar det :) Love you <3 Puss Kram och ... Kyssar ;)

2012-01-16 | 17:55:30
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Marre säger:

Hej Tove! Åh vad duktig du är <3, jo jag var i väg och bodde hos en familj i wimbledon, typ längesedan ;-) och för att hålla mej var drack vi alltid THEEE och hade värmefilt i sängen. Det rum som jag o klasskompisen bodde i var kallast i hela huset o vi fick stoppa pennnies i den Lilla kaminen!

Hitta några sätt att hålla dej varm gullis<3!! Stor kram Marre

2012-01-16 | 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback