Jobbig morgon!!!

Idag börjar jag skolan 11.35. Men jag vaknar klockan 8 och tror att jag är hemma. Jag saknar hemma, jättemycket! Jag vill bara att klockan ska bli mer så jag kan åka till skolan.. Nu är jag helt själv och det är då hemlängtan verkligen kommer.

Egentligen borde jag plugga lite matte men orkar inte tänka. Just nu är jag ledsen, jätteledsen..

Skolan har dragit i gång och sånt här gnäll finns det inte tid till.. Vi har bara varit här sen i söndags, inte ens en vecka och jag känner redan såhär? Hur bra kan det vara egentligen...

Vi får se vad vi ska hitta på ikväll, tror planerna imorgon är att åka in till London. Känns verkligen som jag behöver ha något annat att tänka på..

Saknar alla jättemycket!

Här är lite bilder från igår som jag inte fattade hur jag skulle ladda upp!


Igår var jag och mackan glada i alla fall!!



Todde, Petter och Malin som väntar på att Matten ska börja!



Fredrik och Mirre väntar också!

Det var lite bilder från igår! Idag ska jag ta med min kamera (dessa är tagna med en Ipod) och försöka få lite fins bilder! Sen ska jag bara lyckas reda ut hur jag ska få in dem i datorn också.. Men det får gå som det går!

Nu ska jag lägga ner datorn och snart bege mig till skolan.. (man vet aldrig hur långt tid det tar här)

Kyssar

Kommentarer
Hatte säger:

Kyssar tillbaka modiga du :)

2012-01-16 | 17:54:34
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback