Ordning och reda!!

Hej för alla er som vill veta är jag faktiskt hemma nu! Klarade att byta buss och allt. (igår var det direkt buss!!)
Men idag åkte jag dock inte själv! hehe

Ikväll har vi i alla fall varit på en pub liten bit utanför Richmond. Det var trevligt. Vi var jääättemånga och alla från svenska skolan så det var kul att träffa nytt folk, alltid kul!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Vi har funderat på att åka till en marknad men den är utomhus och här är KALLT!! Känns inte riktigt som man kommer uppskatta det som om några veckor när man kan gå ut utan att ha axlarna under öronen..

Nä jag är trött. Får hoppas att jag kan sova inatt och att flygen typ kan sluta gå.. (vaknar av flygplanen)

Puss godnatt

Kommentarer
Hatte säger:

Ohh vad bra :) och jättekul att du gillar livet där borta :) fast ... Jag vill ändå komma och hälsa på ;)

2012-01-16 | 17:57:55
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback