Skolaan

Hejhej! 

Just nu sitter vi i skolan i uppehållsrummet! Har en presentation idag så ska passa på att gå igenom den en gång till innan lektionen i eftermiddag! 

Idag är det Chinese New Year! (dock tror jag det är firande på söndag men någon sa att det var idag också..) Några ska in till China Town idag men får se om jag hänkar (ska ju dit på söndag med Olivia). Dessutom har jag åkt på en förkylning, och så har hon ont i halsen och lite huvudvärk + en labbrapport som måste göras till imorgon och slutar 17! Ja min dag då hehe
Så får se hur jag gör!

För alla som inte vet så kommer Annika och Hedda snart och hälsar på mig! Närmare sagt den 2 februari!!! 
Åhh vad jag längtar ...

MEN TJEJER förvänta er inte att jag hittar.. hehe 


Hihi (heddas bild lala) 

LÄNGTAR!!! Kyssar



Kommentarer
Hatte säger:

Livet är rätt fint ;) ... när man tänker efter ... Krya på dej!!! Pussar <3

2012-01-23 | 15:20:42
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/
heddur säger:

nemna promblema, det löser sig!!! ihihihih MY GOSH 10 dagar kvar, PUSSSSSSS



p.s. snygg bild

2012-01-23 | 19:40:36
Anonym säger:

är virrig men är bäst på att hitta så de löser sig(hahah känner på mig att jag kommer få äta upp de orden) TAGGEN PEPPEN LÄNGTAN 10 DAR KVAR

2012-01-23 | 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback