tjooo skolan

Hejheej! 

I natt hade jag skypedate hehe men ja jag sov! Så blev väckt.. hmm.. klockan 6.15... Men somnade om och sov till 10 typ.. Dock är det väldigt svårt att sova här på morgonen :(

Nu är jag i alla fall i skolan! Har haft en lektion och betalt till en tillställning som skolan ska hålla! 

Vi har lunch eller snarare håla! Börjar 14.45 och har redan suttit här ett tag...

Är glad idag och Hedda och Annika kommer snart så blir lite gladare till hihi

Har beställt en mask också (berättar mer om det när jag har fått den och använt den hihi) eller en kille ska hjälpa mig för hej teknisk tjej!

Denna helgen är Paulines pojkvän här så henne kommer man ju inte se röken av. (De ska bo i London på ett hotell)

Ikväll blir det förmoodligen en pub i Kingston :) Men som sagt vi får se, alla dörrar är öppna (nästan)!

Imorgon blir det kanske London och lite sevärdigheter eller plugg.. OCH SÖNDAG CHINA TOWN YEEAAHH

hihi PUSS PUSS

Kommentarer
limpaan säger:

åhhhh tack för den fina bilden! stört hur söt jag blir på bilder...

btw. jag vill höra om agnes och ellis hook! haha

2012-01-28 | 11:52:44
Bloggadress: http://linnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback