TJOOTJENAA!

hehehehhehehehehe

Idag skulle vi på en pub och chilla lite hahahahhahhahaah dööööör!! Vi dricker massa öl och njuter av livet!! Sen när klockan är typ halv ett, nä vafan!?! Vi drar till en klubb! Ja då drog vi till en klubb i Kingston! HAHAHHA iiiiingen aning om vem som betalade för mig in men jag kom in och yyyrade runt till lite efter 3! HAHA så jävla kul!!! Sen hookade Ellinor och Agnes två killar från svenska skolan HAHAHHAHAHA jag och malin bara va!??!?! Varit borta i 5 minuter och nu är det hooktime! HAHAHAHA DÖÖÖR!!

AJA var aasball! Det blev alltså både pub och klubb på samma kväll niiiice!!!!!!

Jag han på något jäkla vis köpa pommes därimellan men ja.. var nog nöjd haha inte nykter! (sorry mamma)

Seeen när vi har dansat oss svettiga och Malin och Carl har klagat på mig tillräckligt att jag bara yrade och sprang runt skulle vi hämta våra jackor! KÄNDES SOM JAG SKULLE DÖ AV TRÖTTHET HAHAHAHAH

AJa, vi får ut våra jackor och tar bussen (minns inte hur)!

Sen minns jag bara att jag somnar och får (förmodligen) en puss av malin på kinden då de hoppar av! HAHAHA sen vaknar jag av att Ellinor säger "- Vi är på Heathrow airport!" HAHAHAH FAAAIL!!!

Då har vi alltså åkt förbi vår busstation och genom Hounslow och är på flygplatsen! Aja nu vet jag hur jag hittar dit när jag ska hem i alla fall! Annars hade jag tänkt att ta en tripp ut en dag för att se hur där ser ut men ja, nu har man ju gjort det också! Två flugor i en smäll som man säger!

Så ja, 04.30 på Heathrow airport it issss!!! 

Tog bussen tillbaka som gick direkt och sen hoppade av på rätt hållplats! HAHA sen gick jag hem och nu sitter jag här! (Då hittar man från 111 och hem nu också då!) Man lär sig av sina misstag! Så får man typ tänka! hehe 


(SÅÅÅ JÄVLA VIDRIG BILD MEN JAJA TJEJERNA SOM BLIR RÖDA I ANSIKTET AV ALKOHOL)



På bussen då vi insett att vi är på Heathrow!!!


HOPPAT AV RÄTT hihihi



ÖHHH FUL!! Aja, nöjd i alla fall!^



HAHA aja nu är jag hemma i alla fall om det finns någon som ororar sig (mor)!!!! Hade en asskön kväll och hade riktigt jävla kul! Livet leker i London! Eller ikväll Kingston hihihihihihi

Klockan är nu kvart i 6 och ska smyyyyga upp och borsta mina tänder och gå på toa! Någon London tur med sevärdigheter blir det nog icke för mig imorgon hihihihi får se hur länge jag är vaken ikväll och försöker nyktra till! Livet leker och jag är nöjd! Kanske väntar på att en kompis ska komma hem så vi kan snickellisnacka!! hehe men får se när jag däckar.. ja har ju redan sovit en timme på bussen så ändå chill!!

PUUUUSSSSSSSSS

Kommentarer
mmaalllee säger:

HAHAHA, vaddå pusss på kinden av mig innan jag gick?! HAHAHA DÖR , nääduu stumpan lilla det fick du inte, men jag tycker om dig ändå :D <3

2012-01-28 | 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback