Tottenham

HEEEJ!!! Idag började jag tidigt igen och det blev en rättså sen kväll igår så ja jag har varit SVIIIINTRÖTT idag!!!! Men vi hade en lång håla som vi kunde ligga i soffan och chilla, skönt!

Sen bestämde jag mig för att INTE följa med till Tyskland med skolan. Kände att jag inte var sugen på det så struntade helt enkelt i det!!

Sen efter skolan som i sig var ganska tråkig begav sig linn, malin och jag till Tottenham för att provspela! Det tog 2,5 timmar att ta sig fel och undergroun-en slutade fungera, men det löste vi. Sen hade vi lite bråttom och hoppade på fel tåg hehe kan väl säga att det var ganska mycket mitt fel.. Som sagt, jag är SÄMST på sånt!! Men vi kom dit. Lite sen men hallå vi kom??! Så vi fick hoppa in i en övning som hade jääättemåånga moment!! HAHA men jaja sen spelade vi ganska mycket i slutet! Eller inte riiiktigt spelade men typ en spelövning! Jag har inte tränat fotboll på ett tag och JAG ÄR LYCKLIG!!! Det var så himla kuuul. Okej att man kanske inte spelade sitt bästa men jag fick ändå in.. 2 mål tror jag det var! Så jag är nöjd! :) hihiiiihihihihihiii

ASSÅ JAG DÖR!! Vi fick skjuts av tränaren sen till tåget och då berättade han att han hade varit tränare i USA och där hade han tränat Caroline Seger och en annan svensk som jag inte kommer ihåg!?!??!?!?! GAAALET!!!

Hur det blir nu får vi verkligen se! Det är ganska långt, när man inte klyddar tar det ca. 1,5 timme.. Och träningen började liksom 20.00 idag så jag, kom precis hem! Har bara precis duschat!

Och jaaa jag börjar tidigt imorgon också.. Så imorgon ska jag typ gå och lägga mig DIREKT efter skolan! hehe social tjej...........

Och hehe jaa igår hjälpte då mina föräldrar att boka en resa hem, men datum är hemligt hihi. Jag saknar en person jättemycket och måste hämta lite saker jag glömt... ja jag är kanske inte bäst på att packa..

Okeej, jag är sviiintrött nu asså! MÅSTE SOVA!!! ska föna mitt hår och sen hoppa i sängen.. Klockan är 1.. NEEEJ!!! kommer vara trött imorgon också.. MEN JAG HAR PROVSPELAT FÖR TOTTENHAM!!! (ja överdrivet haha)

Lite bilder från idag:






NÄÄÄ NUU MÅSTE JAG SOVA GODNATT OCH JAG ÄR GLAD SÅ ALLA VET HEHE (speciellt till mor min egentligen) <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback