trött.........

Ja, morgonens inlägg tror jag beskriver ganska bra hur jag mår idag! Puhhh..

Har legat i sängen heeela dagen. Gick upp och duschade vid 16-16.30 kanske sen käkade jag frukost efter det! Har fått i mig lasagne nu också (SÅÅÅ HIMLA GOOD) och en glass till efterrätt!

Har skypeat idag och bara chillat satan.. ja läxor kan jag ju glömma nu.. FAN varför Tove varför!?! Aja, man ska faktiskt leva loppan här! Så det är det jag gör :)

Nu ska jag ta och sticka hem till Ellan för att titta på Greys och chilla! Ska träffa Olivia imorgon klockan 9.30 på Whitton station. Då får man hoppas att man hittar dit också dådå... Tjena kommer typ få gå hemifrån 8 om det ska gå för sig! SEN BÄR DET AV MOT CHINA TOOWN!! 

PUSS HEJ nu har jag brådis!

Igår kväll/imorse var en av de bästa kvällarna i mitt liv! Lyckat!

Kommentarer
Hatte säger:

"Som man bäddar får man ligga" heter det ;) = trött :) Nu får ni snart se till att ni få stanna alla ni som festar loss. Tänk om ni får åka hem före den 16 juni? :( Skolan vill kanske inte ha er där :(

Puss jag älskar dej Tove <3

2012-01-28 | 21:00:10
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback