13 juni

Idag fyller denna snyggingen 18 år! Grattis igen Malin!!!!!!!!
Idag skyndade jag mig till skolan för jag trodde jag hade lektion, men tydligen inte.. Det var endast betygssnack som stod på schemat så det fick bli det istället! Det jobbiga var bara att jag går ut och missar en buss, tror jag har bråttom så tänker att om jag börjar gå kan jag försöka hinna med en annan buss som går en bit bort (490 sixth cross road). MEN jag började gå och där kommer en H22 till precis efter. Jahapp.. så jag går, hinner nästan ikapp den till willow way, sen går jag vidare till sixth cross road, missar den där. Sen är ju trafiken som den är här så bussen fastnade och jag gick vidare! Så gick ikapp bussen imorse och hoppade på på Mill Road. Det är nog inte ofta, om någonsin igen jag kommer gå ikapp en buss. Men då kan man bocka av den!
Sen kom jag till skolan, betygssamtal som sagt. Sen åkte vi ner till Richmond och satte oss lite vid themsen och åt (jag min frukost som jag inte hann äta för jag hade bråttom... till inget,...). Upp till skolan igen, ner i Richmond och svara på lite frågor och göra lite uppdrag som var en tävling. Märkte redan då hur trött jag började bli.
Åkte hem, somnade en stund och vaknade med huvudvärk. Gjorde mig iordning lite snabbt till restaurang och sen egentligen klubbande ikväll. Men efter vi ätit gick Malin och Alma och mötte upp dem andra och Aspen, Filippa och jag drog hem. Sen kom ju H22 direkt också (första gången!).
Är förkyld, men huvudvärk och trötthet... JÄTTEtråkigt verkligen... :(
Imorgon ska vi till Brighton med skolan. Samling klockan 9.45 vid skolan! Hoppas det blir en bra dag imorgon!
Ja vädret är ju knäppt.. idag var det varmt och soligt plötsligt efter massa regn... jaja inte klaga på solen!
Ska kolla färdigt filmen jag började se igår nu och sen sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback