6 juni

Kan börja med att säga att jag hatar skolan för tillfället.
Idag har jag haft 2 lektioner! Ipb imorse och sen idrott. Därimellan gjorde jag och Malin G klart vår IpA redovisning tills imorgon och sen åkte jag och Malin J till Science Museum och tog några bilder från matteutställningen. Matteuställning? Jaja...
Efter det hann jag köpa på mig två koftor innan vi begav oss till Barnes och brännboll!
Stack hem direkt och har pluggat till nu! Kom precis på att jag kanske måste göra något med de mattebilderna också? Gahhh VILL INTE MER NU! Min värdmamma höll med mig om att skolan inte borde ge oss saker nu i slutet så vi hann leva lite här också!!
Har precis gjort min redovisning till tyskan. Den ska vara 5 minuter kommer vara sådär kanske 30 sek MEN JAG ORKAR INTE BRY MIG LÄNGRE!!!!! Helvete (ursäkta) nä men nu får det faktiskt räcka!
Puss hejdå!
bjuder på en bild när jag är glad så om man bara kollar snabbt verkar jag alltid vara glad här i mina inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback