9 juni

Hej!
Jag är trött, jättetrött och seg :( Vet inte riktigt vad det är med mig men allmänt trött på allt just nu...
Igår var vi på White Hart med några andra från skolan. När vi kommer in sitter lärarkåren där och dricker bärs.. Jahapp, de sa att det var deras ställe men det är det ju inte alls!
Sen stack jag och Malin J hem. Blev plötsligt trött så det var dags för mig att åka hem tyckte jag!
Var SUPERSUGEN på chips så Malin visade en affär vid stationen som jag kunde köpa chips i, nöjd!
Sen åkte jag hem och sov, eller ja, sov JÄTTEDÅLIGT inatt...
Skulle plugga Historia idag eftersom vi har prov på måndag.. snällt? Men Malin smsade mig imorse så jag följde med henne in till Oxford Street istället. Vi år lunch på o´neils, en supergod burgare. Nog sista gången... ojoj
Åkte hem, fortfarande trött. Tänkte börja packa snart FÖR VI ÅKER HEM OM EN VECKA!?!?!? Var tog de 5 månaderna vägen???
Ja sen har vi då ett problem. Vi var alla säkra att vi skulle bli hämtade med bussar lördag morgon men ack. Så vi ska ta oss till gatwick själva men 3 väskor var klockan tidigt på morgonen. (Flyget lyfter 8.45) Hur ska detta gå till? Jag och Pauline tänkte fråga vår värdfamilj men annars blir det taxi.... Vi som var så säkra på att polhem fixat detta men näää ..
Historia plugg står på schemat imorgon.
Måndag: Historiaprov
Tisdag: Tyskaprov
Onsdag: Malin Gs 18 års dag
Torsdag: Brighton med skolan
Fredag: Skolavslutning
Lördag: Sverige
Hjälp.. Fattar inte att vi ska hem snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min nya vän
Det ska bli skönt att njuta av maten igen! LÄNGTAR!!
Puss

Kommentarer
Pappa säger:

Det glädjer mig att du ser hemma som HEMMA. Välkommem HEM!!!

2012-06-10 | 00:38:42
Hatte säger:

... Gilla (föregående kommentar) ;)

2012-06-10 | 23:26:23
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback