Jag är så lycklig, jag är så lyyyyycklig


JAG ÄR SÅ GLAD!!!!

Solen skiner här i London och genast blir allt 1000 ggr bättre!!!!

Är ingen vintermänniska alls.. Trött, seg, arg, putt och allt sånt men nu är det andra puckar!!

SOLEN skiner! Ja dock har vi ett matematikprov imorgon som INTE kommer gå sin väg....

Mamma vem sa: "Jag ska leva på min charm"? Får väl köra på den också!! (Eller gifta mig rikt yepp yepp!)

Idag hade vi NK, Historia, Håla, Tyska!

Åt pasta till lunch som jag tyckte var gottit!

Efter tyskan skulle jag och Mallan G plugga lite men åhh.. blev inte så mycket gjort på den timmen när vi kommer in på annat..................................................................

ÄH! Vi är i London vi ska njuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen när jag kom hem såg jag ingen mat..
Hmm.. gick upp och stötte på min värdmamma.

Hon frågade mig vad jag ville ha till kvällsmat, hon ville göra något vi gillade för vi åt så lite hela tiden...

Åhhhh dåligt samvete!!!!
Men maten har börjat bli lite tråkig och jobbig att få ner ...........

Men men, fick omelett och MASSA sallad utan kladd och pommes!!!! SÅ NÖJD!!!

Hon skrattade och sa att vi gillade det när hon gjorde det enkelt!! EXAKT! (I sri Lanka gör de massa grytor och kladdröror typ.. hmm inte min grej!)


Duschade och nu sitter jag här, NÖJD!

Imorgon ska vi se rugby i Twickenham!! (vad jag förstått???)
KYSSAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback