RUGBY

Hejheeeej!

Usch inatt har jag drömt allt möjligt och matten och IPB:n...

Tänkte att jag skulle skolka och skita i provet och allt möjligt. Men detta ledde då till dåligt samvete och jag gick till både IpB:n och Matteprovet!

På Ip:n gjorde vi ett quiz och vi fick smaka en "kaka" som man åt i England när det var påsk!! (Sådääär, var typ en bulle med russin!)

Sen hade vi då matteprov.


SEN HADE VI HÅLA/LUNCH FRÅN 12-13-30 DÅ VI SKULLE SAMLAS OCH FÅ VÅRA BILJETTER TILL RUGBYN!!

Idag hade vi 23 grader btw, ja det är Mars en ja vi hade 23 grader!

Det ska dock bli kasst väder i påsk :( (med kasst menar jag mellan 10-15 grader......

HOPPPPPAAAS ATT DET KAN VARA FINT FÖRSTA VECKAN I ALLA FALL!!!!
Det hade gjort mig lyckligare än någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Jag är så nöjd!!!
Kom på mig själv gå och le idag och började bara le ännu mer dååå!!!! :D


Vi var i alla fall på Twickenham staduim idag med skolan och såg en rugby "match".

Tror det var två universitet som spelade mot varandra! Durham - UWE Hartpury, matchen slutade 45-20 till UWE Hartpury!

Jag tyckte absolut det var kul och STADION var så STOR!!!

Den rymmer 82 000 människor!!!!! (och finns i lilla Twickenham...)

Och herre vad de köttade!!!

När det var "inkast" Slängdes en spelare upp för att ta bollen när den var så högt uppe som möjligt!!


Från idag och min tattiga mobilkamera med megapixel 3,2!!!!!!!!


När jag kom hem tryckte jag i mig någon macka, gick ut och sprang/promenerade/gjorde övningar i circus 1 timme!!!
Kom in och såg maten - NEJ.


Nu sitter jag här, lite småtrött!

Ska skriva en tyska sak snart som vi har till imorgon!

SEN ÄR DET LOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSSSS 

MVH EN GLAD TJEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback