Torsdag, Fredag lite Lördag!

köttbullarna
yeeah

heheheheeeehe
haha gamar??
haha!!
China White
haha?
gott??

Här är lite bilder sen i torsdags och China White som jag snodde av Malle J!
Det var hur roligt som helst!!!!!!!!!!

Först mötte vi upp nico och pedro på piccadilly, gick till en restaurant/café/pub!
Där fick vi vin i massor och crepês SÅ GOTT!!

Då vi käkat och druckit upp gick vi till China White där vi fick ett bord och drinkar!
Sen dansade vi och dansade och hade kul! (Lite incest bland tjejerna visade bilderna också dagen efter, haha, jag var icke en del av detta! (vad jag vet))

Sen tog jag och Ellan oss hem, käkade nattamat som  bestod av två pizza bitar (de var äckliga) men gick ner ändå!

Åkte en lääskig taxi men vi var två så det var okej! Var hemma vid 04.30!

Vaknade nästa morgon vid 8.30 och kunde inte somna om.. gick upp och var social med min värdmamma!

Sen var det skola som gällde och Historia och Matten!

Alla var sååå okoncentrerade på matten... Men inte konstigt efter att ha legat ute i 2,5 timme för att vänta på en mattelektion, sista lektionen före lovet.. MEN VI GICK DIT I ALLA FALL!

Sen var det hem, mös lite i solen och skypeade!
Sen var det duscha..
HJÄLP!?!?!?! Vågar inte duscha när jag är ensam hemma och nu var INGEN hemma.... FAAAN gick typ och drog på det i 1 - 1,5 timmar... Men det löste sig!
Sminkade mig och så sen tog jag bussen med malle G in till Richmond!
Vi köpte 2 cider var och satte oss för att vänta på Sofie!

Vi tog tunnelbanan in till Piccadilly, mötte Elli, Aggan, MAGDA, IDA och MIRRE!!!!

Gick till DISTRIKT! Fick vänta lite på bord och dricka men sen började det dansas,

ÄLSKAR ATT DANSA!!!
JAG OCH ELLI DROG FAN IGÅNG HELA DANSGOLVET PÅ KLUBBEN!!!! VI VAR FÖRST UPP OCH EFTER DET VAR DET FYLLT HEEELA KVÄLLEN!!!!!! Gaaaaalet.

Dansade till 3 sen tog jag, Malin och Sofie oss hem!
Malin sov hos mig så vi gick den långa vägen tsm!

Vaknade idag, mådde inte super men nu mår jag bra, Lite trött bara!
Käkade precis popcorn som var superübergott!!!

Det är planer att gå ut ikväll också, får se om min kropp strejkar eller hur det blir - det vet man aldrig hur det blir!

JA, jag HAR GJORT AV MED MIN KAMERA!?!?!??!?!?! FAAAAAAAAAAAAAAN måste hitta den... Eller har jag tappat den?? ÅHHH JOBBIG HAR LETAT JÄTTEMYCKET........................................................

Har även aggerat frisör till Amanda i torsdags efter skolan! :)

Vi har haft SÅ FINT VÄDER, 20-25 grader varje dag i kanske 1 eller 2 veckor...

MEN nu när det är lov ska det såklart bli mulet och kallt :( SUGER!!!!

Btw har blåsa på min tå, AJ, lite ont i ryggen ..

LIVET LEKER!
KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback