16 maj

Om en månad är jag hemma i Sverige - och denna gången för att stanna. Detta måste jag erkänna känns mycket märkligt.
Har haft huvudvärk ett tag nu så har varit hemma från skolan idag. Middagen igår var trevlig men fick dra på grund av huvudvärk (extrem). Hade fruktansvärt tur med tunnelbana och buss hem, ALLTING passade perfekt! Då slapp jag vara rädd.
Jag drar det någon annan gång hur det var!
Skulle bara berätta att jag fick ett samtal idag av COSTA som min underbara pojkvän hade ringt och de hade min kamera. Så jag begav mig att hämta den och ja, nu har jag den igen!!! Sjukt.
Puss allt jag har nu ska ta och skriva en längre utvärdering på både helgen (då Rasmus var här, för alla som inte vet) samt middagen igår!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback