17 maj

Okej! Då ska jag berätta lite om vad jag gjort mer än bara.. det här gjorde jag punkt.
I fredags efter skolan åkte jag till Liverpool Street för att möta upp Rasmus. När man har ett förhållande såhär på distans och man sen ser personen blir man helt sprattlig i kroppen! Det blev det denna gången också, trots att det inte var jättelängesen jag var hemma.
Sen tog vi oss till Hotellet för att checka in. Det låg vid Lambeth north och var hur bra läge som helst! Tunnelbana verkligen HELA vägen till hotellet och sen nattbuss från både Piccadilly och Oxford Circus som tog 18 minuter.
I fredags kväll gick vi ut på DSTRKT men ett gäng tjejer! Väldigt konstig kväll måste jag säga och verkligen inte en av de bästa. Jag tror våra promoters har lite humörsvängningar (trots att de är killar.. eller ja.. män.. så gamla så de faktiskt borde skaffa ett annat jobb enligt mig!)
På Lördagen gjorde vi lite Oxford Street. Jag köpte en kjol och ett linne! Sen åkte vi tillbaka till hotellet för att vila lite. På kvällen åkte vi in till kära O´neils (som jag tror även Rasmus gillar haha) och åt varsin hamburgare (MEGAGOD) och drack lite bira! Ja, han tvingade även i mig en jägershot.. ush!
På söndagen checkade vi ut klockan 13. Vi ställde våra saker på hotellet och sen begav vi oss till Camden. Där åt vi mat och träffade lite andra tjejer som också befann sig där! Köpte lite krimskrams för jag är tydligen tillsammans med kungen-av-krimskrams..
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och hämtade våra väskor, gick in på COSTA och köpte en supergodbrownie och kaffe! (Det var då här jag gjorde av med min kamera) Därefter åkte vi till Victoria och där lämnade jag honom för att åka tillbaka till Sverige. Var lite ledsen först men ja, man får väl tänka på vad man har!
Sen åkte jag till Richmond, ringde Aspen på vägen men hon svarade inte. När jag var på stationen i Richmond ringde hon och undrade vad jag ville. Jag ville ta en fika och ja det kom fram att vi suttit på samma tåg samt att båda hoppat på på victoria. Sånt händer när man bor i en storstad!
Jag och Malin tog i alla fall en fika sen gick vi ner till Themsen och dit kom Malin G också! Vi satt och pratade ett tag sen drog jag hem!
Skypeade med Hedda på kvällen, som jag för den delen saknar.
Sen i måndags gick jag i skolan men på eftermiddagen började jag känna av huvudvärk så jag åkte hem och sov. Sen i tisdags tog jag lite sovmorgon för att sen gå dit de andra lektionerna. Men min huvudvärk gick inte över så har varit hemma från skolan onsdag och torsdag (idag). Igår sov jag mestadels och idag har jag faktiskt fått gjort lite skolarbete!
Huvudet gör fortfarande lite ont men har precis tagit en tablett till.. JAG GILLAR INTE ATT TA TABLETTER....
Så får hoppas att det går bort med det!
Camden (Malins bild)

Rasmus and I (Malins bild)

Nu ska jag bege mig till Aspen och fixa en dipdye till henne! Men blir inte en långvarig vistelse för hon ska nog ut ikväll!! :)
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback