18 maj

Hej allihopaaaaaaa! (som nog inte är så många hehe)
Idag gick jag till skolan! Hade Historia och framställd matte! Så slutade vid halv 3 idag!
Jag och Malin G åkte till Starbucks i Twickenham där Alma satt och pluggade så vi slog oss ner. Tanken var att plugga matte men ... nä.. några tal blev det kanske men mest snack och skratt!
Sen tog jag bussen hem lite i 6 och nu sitter jag här, fortfarande med jackan på! Ska hoppa i duschen snart.. nu borde jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen var det äcklig mat .. som vanligt till middag.. Magen som var hungrig var genast inte lika hungrig längre!
Åt btw en SKITGOD KAKA PÅ STARBUCKS!!! (Tack för tipset Alma ;) )
Ja, igår fick vi då omelette (stavning?) med stekt ris till. Ja...? Nä.
Utgång ikväll ser det ut som! Vilken klubb vet jag dock inte?!?!?!? Hehe men det får vi se!!
Nu ska jag kila pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback