20 maj 2

Hej!
Idag satt jag på Starbucks från circus kvart över 11 till klockan 17! Med mig satt Malin G, Aspen och Agnes!
Ush hatar matte! Fick lite hjälp av pappa som ska fortsättas imorgon över mail och skype också - ja så blir det när man bor utomlands!
Vissa skulle gå ut ikväll, var taggad, faktiskt! Men nää nu är jag glad för nu börjar mina ögonlock säga till!
Imorgon ska vi till Oxford med skolan. Planen är att ta med sig mattebok och miniräknare och sätta sig på ett café där för att fixa närvaro.
Ja, skolan dödar en......................................................................................... blää
Om 4 veckor är jag hemma i Sverige! Dvs att vi har 3 helger kvar här! Jag vill handla massa fina saker med mig hem, ska handla lite till mor (far kanske vill ha något? Månsen min?)
Igår insåg jag att jag slösat FÖR HIMLA MYCKET PENGAR på att ta ut.... Det kostar 35 kr, VARJE GÅNG!!! faan.. "gråt inte över spilld mjölk" kom ihåg det!! Äh hittade min kamera så det gör inte så mycket! Planen är dock att kanske ta ut pengar EN gång till på 4 veckor, och då typ ta ut 1000000000, nä skoja bara men kanske mer än 10 pund....
Nu ska jag nanna kudden, pussen saknar min familj MYCKET!!!
Min dag....

Kommentarer
Marre säger:

Heja Tove, nu är det bara sista dagarna kvar. Kämpa på med skolan gullis <3. Kram tantilanti Marre blarre

2012-05-22 | 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback