20 maj

Hej!
Fredagkvällen blev INTE som planerad - men gråt inte över spilld mjölk! Hade hur trevligt som helst innan vi drog ut till klubben och tycker att vi någongång faktiskt borde stanna just där! Klubbarna är ASfeta, eller var, nä dem är det bara att det har blivit en vana! Jag gillar inte vanor........
Jag och Aggan stack hem och somnade hos mig! Sen när vi vaknade gjorde vi oss färdiga och sen drog vi in till London! Det var HUR MYCKET FOLK SOM HELST i Twickenham, och nu tror alla säkert på grund av fotbollen som spelades igår men NEJ! Det var Rugby!!
Men vi kom in, mindre folk på Oxford Street än i lilla Twickenham typ (kändes så i alla fall!) Gick in på Topshop och ja... yrade runt! Jag hittade en tröja från Topman hehe KILLKLÄDER ÄR SÅ HIMLA SNYGGA!!!!!!!!!!!!!
Sen gick vi in en snabbis på Urban innan vi skulle möta upp Aspen och hennes två kompisar från Sverige! Där hittade jag ett par skor, boots, klackar?? Ehh... Vet inte riktigt! Men de är vita?!?!? haha men tyckte det var snygga från första stund och nää jag är ingen som skriver om sånt här.. Jag köpte ett par skor.
Sen mötte vi upp Aspen och två söta flickor (peddo? haha) och gick och åt! Inte alls nöjd... det var väl gott men pris och allt nää... Inga fler besök där!
Sen satte vi oss på en pub (med tanken att kolla fotboll) Men det var HELT FULLT!! Kom inte ens in på min favvo pub kära o´neils för det var för fullt! Så vi satte oss ute så man kunde skymta lite genom fönstret men blev mest snack istället för fotboll...
Sen ja, igår frågade typ 1000000 människor om vi var från Sverige. Och ja, män endast.... PANIK!! Sverige är inte speciellt exotiskt...?
En frågade om jag var gift.. det var jag INTE! Någon frågade var vi var ifrån och om vi fattade varför det var så mycket folk i Twickenham.. ja? Vi har ändå bott här i 4 månader drygt! Sen hade någon jobbat i Sverige och blablablaaaa hehe
Sen åkte jag hem, såg färdigt på min nya favvofilm! Sen somnade jag.
Vaknade imorse av klockan som ringde! Nu var det dags att ta mig in till Twickenham och Starbucks för matteplugg.... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VILL INTE MAMMA TA MIG HEM VILL INTE VILL INTE VILL INTEEE!!! Gillar inte matte.
Så nu sitter jag här och väntar på några att komma och göra mig sällskap!
Har fått tillbaka min kamera men glömde den igår... JAG MÅSTE BÖRJA TA FLER FOTON!!
Pussseeeennnnnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback