21.21 (när jag började skriva)

Hej!
Börjar få lite allmän ångest. London har verkligen förstört min träning, mina matvanor samt min sömn.
Vi har det ASballt här verkligen, är nog bara lite depp över vädret (regnar hela tiden) .... Hade liksom SVINfint väder i mars? April var det kanske.. men sen näää... Vädret gör SÅ HIMLA MYCKET för mitt välmående!!!
SEN vill ju skolan förstöra HELA våran vistelse här också... Fan va kul då!
Ja lite deppinlägg men de får jag faktiskt också lägga upp ibland för det är min blogg och jag bestämmer!
NP Engelska imorgon, yeeey, denna skolan är sååå oförberedd på allt! Blir så trött...
Som allt och alla nog förstår var det ingen rolig skoldag idag, hade tyska och matte..förklarar väl en del bara de ..
Var på promenix med Aspen, det var kul!
Hejdå ha det bra!! (kan bara säga att läxor i london, det fanns det med!!!! BLÄ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback