22 maj

Idag tänkte jag att jag skulle gå upp och plugga i skolan innan min lektion som började 11. Men jag hade jättesvårt att somna igår och när jag väl somnade sov jag inte bra alls! Så jag bestämmer mig för att ta den sovmorgonen ändå men ja, få försover jag mig (eller snarare tänker fel när jag ställer klockan), får vänta i 20 minuter på bussen. När jag kommer fram är min klass inte i det klassrummet vi brukar vara i! Så jag går runt och letar lite men när det är 20 minuter kvar på lektionen ger jag upp och sätter mig i lib.
Sen åt vi lunch, var ute i solen och sparkade lite boll och mös. Idag har vi haft FRUTKANSVÄRT fint väder, INTE KLAGA!!!!!!
Jag och Olivia gjorde klart vårt bildspel om vad som är värt att se i London samt lite om hur allt fungerar! Blev faktiskt nöjd, bra jobbat! haha
.
Var då meningen att jag skulle plugga matte men det gick inte alls bra. Satt bara i bibblan och glodde. Jag och Aggan gick ner till Cresswell tillsammans och sjöng heela vägen, du är för go du!
Sen kom jag hem. Fick första goda kvällsmaten på LÄNGE. Men var inte jättehungrig OCH det var ben i fisken. Har så svårt att äta då! Men gott i alla fall!
Sen borde jag duscha men tänkte att jag kunde göra det imorgon istället för orkar inte nu.
Nu börjar jag bli trött så ska sova! Börjar 8.45 imorgon och går till sent. Någon sa att vi skulle ha idrotten i Richmond Park, är detta sant?
Allt för mig ikväll i alla fall! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback