5/5 - 2012

Hejhallå!

Igår kväll gick inte alls som planerat. Orkar inte förklara men det blev bara så dålig stämning så vi drog oss ur det och åkte hem! Middagen var dock HELT FANTASTISK, helt seriöst... Vi går ut och får middag, GRATIS?!?!
Med vin till maten såklart ...
Förrätt var rökt lax med någon liten goja och sallad och bröd (HUR GOTT SOM HELST!!!).
Huvudrätten fick vi bestämma mellan pasta eller kyckling. Jag tog kycklingen, HALLÅÅÅJJAA?? GOD. Supergod sås som inte var sån sås de har här, sån tunn, utan detta var gräddsås och ris till!
Till efterrätt fick vi en fruktsallad, god, men vi hade nog större förväntningar efter det andra två! Men ja, alla tjejer måste ju tydligen vara så jävla snygga här så som Malin sa "Om det vore någon kaka hade de väl fått tillbaka alla söndermosade istället"... sant.

Var alltså hemma ganska tidigt igår (kvart över två) så jag och Aspen somnade fint tillsammans! Sen imorse gick vi upp, stack till London och Oxford Street. Mitt mål var och ÄR en gul galonregnjacka, men det finns tydligen inte? Sen ville jag också ha ett par byxor, men de fanns inte i rätt storlek :( såå jaa.. inte en supershoppingdag precis.. Fick med mig en T-shirt hem från ZARA.

Planen var ikväll att dra till Maddox, men efter det som händer igår avstår jag från ikväll (+att jag är svintrött) för jag vill inte stå bakom det utan köttar (förmodligen) Wiskey Mist imorgon istället!

Så jag sitter hemma, fick LASAGNE!!?!?!??!?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA första gången på år känns det som att något smakade gott! (Mamma, din är också god!!!!!!!! Du kan också göra annan god mat.....)

Känner att jag har lite huvudvärk, kanske för jag inte ätit så mycket idag, ajabaja..

Nu ska jag se vad jag ska göra, antingen sätter jag igång en film eller så nannar jag kudden! Får helt enkelt se vad det blir!

Saknar Lund lite nu faktiskt.... Har kommit in i någon jäkla tornado här som inte vill sluta snurra, och jag är åksjuk!

Kan också påpeka att skolan suger, eller inte skolan, läxorna som kommer med den, själva skolan är faktiskt bra!!!!!

Pussss hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback