6 maj

Idag har jag verkligen bara gjort INGENTING. Planen för ikväll var Wiskey Mist men nää jag är inte festtaggad till 5 öre varför då gå ut?
Jag och Aspen tog idag vår promenad till Richmond och tillbaka! Tog mig 2,5 timme med en snabb paus på tesco av lite inhandling av vindruvor och avokado. Köpte 2 avokado, ingen var mogen men käkade dem såklart ändå.. VARFÖR KAN MAN INTE VÄNTA???
Ja appropå vänta, skulle ha vindruvorna och mysa med när jag kom hem. Men nej, jag var hungrig och gick själv i circus 15 minuer så de åt jag upp på vägen.. DUMT IGEN haha men goda var dem!
Imorgon är det Bank Holiday här i England = lediga! Tror dock allting är stängt.. så kanske inte världens ballaste dag... Fåår se vad dagen bjuder på!
Skypeat med Rasmus idag, lääänge, behöver inte säga hur länge.
Chattat lite med mor min.
Planen för ikväll, efter Wiskey Mist var flippsen, sofi och mallan - men jag ooorkade inte förflytta mig!
Nu står .. ja inte sängen på schemat för den har jag legat i hela dagen... men sömn i alla fall!
Godnatt alla fina!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback