7 maj

Ja, asså jag har blivit USEL med bilder... jaja
Idag vaknade jag vid 11, har sovit så otroligt mycket denna helgen men det har jag VERKLIGEN behövt, puuhh!
Gick upp, tog en dusch och krängde några mackor och klunkade mitt dagliga morgon kaffe. Ja har börjat dricka kaffe här igen! Men det är ju sånt pulver kaffe. Hemligheten hur det ska smaka gott har jag kommit på! Gör kaffet EXREMT starkt sen tar du typ massa mjölk! Så det blir typ 70-30 (mjölken 30) Då smakar det ändå bra!
Sen stack jag och Hampus till Camden, gick omkring lite, käkade lunch och så! Det regnade så var ganska bull....
Vi drog där ifrån, in till twickenham och Starbucks och tog en kaffe innan vi drog hem.
Fast jag verkligen har sovit denna helgen är jag ändå helt slut... förstår inte hur det kan vara så...
Tänkte gå ut på en liten prommis nu och sen ska jag väl mysa i min säng hela kvällen!
Imorgon står Imprerial War Museum på schemat, måste dit igen för att göra en läxa till Historian!
Sen är det väl plugg, plugg och ännu mera plugg som måste göras.. BAJS!
Ska blir bättre med bilder, för kommer jag själv liksom palla läsa igenom detta utan bilder? Knappast.
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback