9 maj

Det finns människor, och det finns idioter.
Tog bussen med Pauline klockan kvart över 7 imorse. Och det var TUR. Trafiken var helt sjuk imorse och gjorde att ena gruppen på skolan fick starta sitt prov klockan 9 istället och att alla bara åkte in och ut ur klassrummen? Bra dag att skriva ett nationella på va?
Sen gjorde vi läs före hör- förståelsen. Brukar man göra det?
Sen kaosade bara allt (för min del) och en lärare på skolan är fan en idiot. Är så äcklad av hur hon ens kan göra så. Egentligen allt som behöver nämnas.
Så min morgon till sisådär klockan 12 var typ den värsta i mitt liv, nä men sjukt jobbig.
Sen åkte vi till Barnes! Jag blev färdig med min estet + presentation, SKÖNT!
Vi hade lite pingis på idortten, skönt!
Sen har jag ju tydligen en inlämning idag, nä skiter vi i, sen en redovisning imorgon men jag tror jag hoppar den lektionen för pallar inte träffa idioten så nära inpå (ursäkta man ska inte säga så om en lärare men hon är fan värd det).
Sen en inlämning på fredag som jag typ måste skriva.. imorgon? För ikväll orkar jag verkligen inte..
Åhhh nu blev jag arg igen, jättearg!
Ska skypea med mor om hon lyckas logga in! <3
Pussen hej
-
-
Några få bilder på mitt arbete!
-
-
-
-
Några bilder från i fredags, allt var faktiskt inte dåligt! Man glömmer ofta det bra om något blir dåligt..
Pussen

Kommentarer
Sofie säger:

hahahah tove neeeeeeeeeej haha

2012-05-09 | 22:37:33
Bloggadress: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback