EXAKT 4 MÅNADER

Herreherreherreherreherreherreherreherreherreherreherreeeeeeeeeeeee jag har bott i London i 4 månader!!! GAHHHHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Typ så känner jag.
Idag var jag i Richmond klockan 9, mötte Malinx2 sen åkta vi till Imperial War Museum. Bra Museum!
Sen åkte jag hem, köpte salami och gott bröd och avocado, mös lite i solen! PALLAR INTE MER KOKT SKINKA SÅ HIMLA ÄCKLIGT.
Sen sov jag i 3 timmar.. mådde kasst så sov! Hehe plugget? Nä blev inget gjort ORKAR INTE MER.
Sen vaknade jag, fick äcklig mat (eller köttet var äckligt), jag och pauline gick på ett babbla strunt promenix! Sen duschade jag och nu skypear jag..
NP imorgon då, DÖDA MIG, sen pluggpluggplugg..
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Puss hejdå godnatt snart och allt sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback