Huvudvärk?

Ja, nu känner jag hur det DUNKAR i tinningarna... puh
I alla fall! Är precis hemkommen från skolan, ja vi satt i skolan till stängning klockan 23 och pluggade. Vi har en inlämning imorgon klockan 9 så det vara bara att göra den då... Tanken var nog att vi skulle hinna det och det och det men nä, blev preciiiis klar med den och om den är bra kan till och med disskuteras!
Idag var jag på skolan klockan 9.45, men nää vi hade ingen tyska! Tänkte plugga men vi får ju inte vara i bibblan förrän efter 11 så det blev common room och där går inte att plugga nehe..
Sen hade vi IPA, ingen var färdig på sin presentation så vi fick denna lektionen också, dvs presentation på måndag - döda mig.
Sen hade jag och Mallan håla så vi åt lunch och skulle plugga men gjorde inget...
Sen hade vi matte, håla igen, sen historia. Jag och Mallan gick ner till Richmond och köpte lite frukt till att ha att plugga med mellan matten och historian! Det började ÖSA ner så vi fick ta bussen och den var sen och blablabla så vi kom försent.. aja!
Efter historian var det vara att sätta sig. Åt vår massäck och köpte en gröt (andra för dagen) på starbucks!
Sen pluggade vi... och snackade.. och pluggade.. och yrade.. och sen fick vi en supersötbulle när starbucks stängde, inte supergod.. hehe ganska torr MEN jag var svinhungrig så tryckte ner den!
Åkte bussen hem och nu sitte jag här! Måste dricka för jag har ont i huvudet, måste packa, måste läsa igenom den en gång till och sen lämna in och ja... ska upp om mindre än 8 timmar - alla förstår att livet är riktigt fett här i London va?
Nä nu ska vi inte vara sånna men skolan kunde ju faktiskt ha lugnat ner sig liiiite (ganska jättemycket) enligt mig!
Okej, allt för ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback