Massa dagar hehe

Hej det var längesen nu!
I torsdags var vi på Houses of parliament. Det var värsta säkerhetskontrollen när vi gick in! Det var kul att se det när det var i verkstad (kan man säga så?)! House of Lords var den bulla när gubbarna på riktigt satt och sov, House of Commons var ganska kul att se! Haha där ställde det sig upp hela tiden och slängde sig tillbaka för att få ordet! Deras klädsel var strikt men de bar VERKLIGEN INTE upp den strikt haha!
Sen gick vi in i ett rum och hade work shop, det SÖG, behöver inte berätta mer om det.
Sen stack jag och Malin G till IKEA, klar man är svensk? Haha där åt vi köttbullar och kanelbulle och jag köpte en nattlampa!! Vi chillade och mös runt i sängarna och allt sånt! Haha sen blev det en mjukglass för 45 p innan vi åkte hem också!!
Vi åkte hem till mig, jag klippte Malin vi slängde kvällsmaten (för vi var så hiiimla mätta!!!!) sen gick vi på en promenad till Cresswell road med Mackan och lämnade sedan Malle där!
Vi träffade också Jonathan och hans kompis på vägen och de hade sett Jude Law?!??!?!?! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ORÄTTVIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På fredagen hade vi historia och sen matte. Jag, Petter och Malin G satt kvar lite i skolan. Då fick jag den briljanta idén att åka hem till Sverige.
Petter var också på så vi åkte snabbt hem och hämtade våra pass och sen raka vägen till Heathrow. Först åkte vi till terminal 5 men vi fick stå i kö så missade det planet vi hade satsat på. Sen ville ha sälja en biljett för 2500 (enkel väg) till oss hem morgonen efter men NEJ!
Vi visste att det gick en timme efter så vi SPRANG till tunnelbanan, sen fick vi sitta där och vänta och båda var ganska uppgivna... Vi kom in på terminal 3 istället, gick raka vägen fram till SAS:s disk som hade det sista planet i fredags kväll! De ville först ha nästan 5500 kr för en enkel resa!??!? HAHA NEJ??? Skämtar ni?? Sen efter ett tag frågade de ändå efter våra pass. Vi var då under 26 och resan kostade istället 900 kr, okej?
MEN de kunde inte släppa biljetterna direkt för det var folk som inte kommit och checkat in, gick runt där och bara yrade. TillSLUT fick den ena ett samtal. "Vi kan släppa biljetterna!" SHIT!?!?!??!? VAFAN!?!??!
Så 35 minuter innan planet skulle lyfta stod vi där med våra biljetter i handen. Vi SPRANG upp till securityn och kom igenom, yrade lite, köpte något smått att äta! Ringde även Rasmus i securityn och sa att jag hade biljett nu skulle jag bara hinna planet hehe!
Kommer i alla fall till Lund, ringer Hedda och möter henne en kortis på stationen! Även Rasmus kommer och följer med mig hem!
När vi kom hem ringde vi på dörren, mamma öppnar och frågar om vi skulle sova där inatt? Sen ser hon att det är jag. Vad gör du här? Jag ville hem till Valborg!!! :D heheh
Pappa blir väl också bara allmänt chockad haha!
Lördag träffar jag Tsegay, Hedda och Annika!! Tar en fika på espressohouse! Sen åker jag hem till Rasmus och får UNDERBAR mat! (tack pappa Sandgren)
Söndag... minns jag inte vad jag gjorde på dagen... på kvällen stack jag hem till hedda som skulle bli en snabbis men där slutade med lite drickande trots allt!
Måndag, VALBORG, vaknar klockan halv 7 med Rasmus bredvid mig! Vi klär på oss, trycker i oss lite frukost och kaffe och drar till stan! Går hem till Heddush och hämtar sakerna vi lämnade där kvällen innan! Stadsparken, dricka, FIIINT VÄDER, kompisar, mat, hem, dusch, mat, Frida, yra, hem, sova! Fy bubblan vad trött jag var då!
Tisdag, mys i trädgården på filt, säga hejdå till Hedda, Annika och Frida sen tåget med Petter till Danmark!
Kom hem på kvällen och gick och la mig!!
Idag hade jag inställd IPB sen matte (som jag inte förstår något av) sen estet, egentligen idrott men hade glömt kläder! Nu sitter jag fortfarande i Barnes och jobbar på mitt estet arbete!! Puuh tog mer tid än vad jag trodde!
Har btw börjat gilla coca cola! heehe
Big Ben, Nu har jag sett den!
IKEA MAT
KANELBULLE
KÖTTBULLAR
Kaffe
NÖJD
NÖJD2
Min nya lampa (ASFUL JAG VET)
LANDAHL (Valborg)
Olivia (Valborg)
Värpinge
Petter och Isak (Valborg)
Rasmus Ballonger (Valborg)
Louise (Valborg)
Frida (Valborg)
Rasmus (Valborg)
Mamma (Dagen efter valborg)
Det var nog allt jag gjort de senaste dagarna! Min mage börjar SKRIKA efter mat nu ajaj... ska se om jag kan göra något mer här annars drar jag nog hem!
Puss!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback