Massa dagar + 28 maj

Olivia i onsdags
Malin
klass
Skolan (ja jämför med Polhemskolan...)
Malinx2
Hyde Park - fredag
Hyde Park - fredag
Hyde Park - fredag
Hyde Park - grillade korv med bröd
Hyde Park - fredag
Hyde Park - fredag
Hyde Park - fredag
Hyde Park - fredag
Party - lördag (Linns bild)
Party - lördag (Linns bild)
Jalouse - lördag (Linns bild)
Themsen - söndag
Themsen - söndag
Themsen - söndag
Skolan - måndag
Skolan - måndag
Skolan - måndag
Skolan - måndag
Det har bjudits på fint väder här! Varit i solen och chillat i skolan hela förra veckan! Sen i fredags drog vi in till Hyde Park efter skolan, först ett stopp på oxford street för lite shopping, sen grillade vi korv där! HUR MYSIGT SOM HELST!! Drog hem vid 23 och då var det helt mörkt!
Lördag, vaknar, får med mig Pauline in till oxford för lite shopping idag också! Sen på kvällen var det jalouse (en klubb som gällde). Först var det middag på Movida och sen drog vi till Jalouse och dansade!
Söndag vaknade jag efter några timmar sömn för det var så VARMT i mitt rum!! Så gick upp, åkte in till Richmond och satte mig vid themsen med några andra! Sen drog jag hem.

Måndag, skola, skulle plugga efter skolan men blev utslängd från bibblan så det gick inget bra..
Är, ganska trött - sov inte alls bra inatt!
Sen har jag också insett att jag ser ut som en flodhäst...... fan vad kul då.....
Sen är det mindre än 3 veckor tills vi åker hem!! HJÄLP....
SEN FYLLER DENNA SÖTA KILLE 18 ÅR IDAG!! Grattis Rasmus!! Stor pojke nu som ska hålla reda på sina väskor!!!!! haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback